Wasze bezpieczeństwie i optymalny rozwój Waszej sprawności jest dla nas priorytetem dlatego wprowadziliśmy limit 14 miejsc na zajęcia WOD oraz INTRO. Prosimy o zapisywanie się na treningi telefonicznie, mailowo lub bezpośrednio w recepcji boxa. 

Godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
07:00 - 08:00 REST REST REST REST REST REST
08:00 - 09:00 BEG. + ADV. BEG. + ADV. BEG. + ADV. BEG. + ADV. BEG. + ADV. REST
09:00 - 10:00 OPEN GYM OPEN GYM OPEN GYM OPEN GYM OPEN GYM TEAM WOD
10:00 - 11:00 REST REST REST REST REST OPEN GYM
11:00 - 12:00 REST REST REST REST REST OPEN GYM
12:00 - 13:00 REST REST REST REST REST REST
13:00 - 14:00 REST REST REST REST REST REST
14:00 - 15:00 REST REST REST REST REST REST
15:00 - 16:00 OPEN GYM OPEN GYM OPEN GYM OPEN GYM OPEN GYM REST
16:00 - 17:00 OPEN GYM OPEN GYM OPEN GYM OPEN GYM OPEN GYM REST
17:00 - 18:00 ADVANCED ADVANCED ADVANCED ADVANCED ADVANCED REST
18:00 - 19:00 BEGINNERS BEGINNERS BEGINNERS BEGINNERS BEGINNERS REST
19:00 - 19.30 REST REST REST REST REST REST
19:30 - 20:30 ADVANCED MOBILITY ADVANCED RACE WOD ADVANCED REST
20:30 - 21:30 REST REST REST REST REST REST

Nasz dzisiejszy WOD

20.10.2017

WOD #787 (G)
#1 Accumulate Max Reps of Bar Muscle-up in 5 sets
#2 E2MOM 8 min.
20-30 Pistol
#3 EMOM 8 min.
1' 10-20 sec. Toes to Bar
2' 10-20 sec. L-Sit Hold 

Aktualności

Lublin Airport Games 2017

Lublin Airport Games 2017 to pierwsza na tak dużą skalę impreza CrossFit na terenie województwa lubelskiego! 

Z16 Challenge Week - tygodniowe zmagania Z16 Athletes

Przez najbliższy tydzień, codziennie będziemy mierzyć się z jednym z testowych treningów opracowanych przez CrossFit Headquaters. 

AZS UMCS Lublin - przygotowania do walki o Ekstraklasę PLF w CrossFit Z16

Z dużą satysfakcją informujemy, że dołączyliśmy do sztabu szkoleniowego drużyny futsalu AZS UMCS Lublin, prowadzonej przez trenera Artur Gadzickiego. 

CrossFit

CrossFit - jest to system ćwiczeń o charakterze ogólnorozwojowym, opracowany w połowie lat 90. przez Amerykanina Grega Glassmana. Początkowo wykorzystywany do szkolenia kadetów policji w Kalifornii, później wdrożony w trening strażaków i żołnierzy amerykańskich. Ze względu na wyniki stał się również elementem procesu treningowego wielu dyscyplin sportu, a w ostatnich latach zyskuje na coraz większej popularności także wśród osób trenujących rekreacyjnie. Ten typ treningu oprócz ruchów funkcjonalnych charakteryzuje duża intensywność i ciągła zmienność. 

Fizjoterapia funkcjonalna

CrossFit Z16 Lublin

Diagnostyka funkcjonalna daje możliwość kompleksowej oceny struktury i funkcji narządu ruchu. Na podstawie wywiadu i zgłaszanych ewentualnych dolegliwości badanie kierunkowane jest na specjalistyczne testy funkcjonalne indywidualnie dobrane pod kątem identyfikacji przyczyny dysfunkcji. Przeprowadzenie diagnostyki narządu ruchu daje kilka możliwości: wprowadzenie modyfikacji w treningu lub czynnościach dnia codziennego, dodanie do podstawowego treningu specjalistycznych ćwiczeń korygujących, wdrożenie indywidualnej terapii z fizjoterapeutą ukierunkowanej na szybki powrót do pełnej sprawności fizycznej. 

Żywienie

CrossFit Z16 Lublin

Odpowiednio zaplanowana strategia żywieniowo - suplementacyjna jest nieodłącznym elementem przygotowania motorycznego.  Dieta wsparta programem suplementacyjnym pozwala istotnie  wspomagać efekty treningowe. Dzięki  odpowiedniej podaży węglowodanów, tłuszczów, białek oraz oraz witamin i składników mineralnych, wspomagane są procesy generowania energii podczas wysiłku oraz optymalizowane procesy restytucji powysiłkowej - resynteza substratów energetycznych i odbudowa uszkodzonych mięśni szkieletowych. 

Początek strony