"Do CrossFit Z16 trafiłam w październiku 2015 roku, razem z dwiema koleżankami. Wcześniej chodziłam na fitness, jednak potrzebowałam jakiejś zmiany. Treningi spodobały mi się od razu - atmosfera, podejście trenera, który mimo dużej liczby osób w grupie Beginners, do każdego podchodził indywidualnie, dawał wskazówki i korygował błędy. Już po pierwszym spotkaniu z CrossFitem wykupiłam miesięczny karnet i nie mogłam doczekać się kolejnego treningu. 
Zaczęłam od 3 treningów w tygodniu. Czasem bywało ciężko, jednak satysfakcja z nabywania nowych umiejętności była niesamowita. Po kilku miesiącach do boxa przyjeżdżałam już 5 razy w tygodniu. 

Od początku mojej przygody z CrossFitem starałam się odżywiać zdrowo. Uznałam, że skoro daję z siebie wszystko na treningach, szkoda byłoby to zaprzepaścić niezdrowym jedzeniem.
Jednak gdy coraz częściej trenowałam, częściej też zdarzało się, że zaczynało mi brakować siły podczas i po treningu. Wtedy postanowiłam, że zwrócę się o pomoc do Michała. Większość znajomych, gdy słyszała o moim pomyśle, mówiło: "Dieta? Po co Ci? Chcesz się odchudzać!?". Nie chciałam się odchudzać. Chciałam przede wszystkim poprawić swoje wyniki i zobaczyć jaki efekt przyniosą moje zmagania.
Posiłki w diecie były dla mnie idealne - niewymagające spędzania wielu godzin w kuchni, łaskawe dla portfela, no i przede wszystkim smaczne!
Już po krótkim czasie stosowania się do zaleceń Michała, zaczęłam zauważać różnice. Miałam więcej energii, mogłam ćwiczyć intensywniej, jednocześnie mniej się męcząc. Dzięki temu jeszcze chętniej przyjeżdżałam na treningi. Z konsultacji na konsultację, udawało mi się uzyskiwać spadki tkanki tłuszczowej i spadki obwodu w talii, co od zawsze było moim kompleksem

Obecnie, bazując na wskazówkach od Michała, sama komponuję swoje jadłospisy. Jednak zamierzam być pod jego obserwacją i słuchać rad na konsultacjach, by iść ciągle do przodu. 

Uważam, że warto było spróbować. Czuję się o wiele lepiej. Cel, który sobie postawiłam, został osiągnięty, ale ostatniego słowa jeszcze nie powiedziałam. :-)"

Nasz dzisiejszy WOD

20.10.2017

WOD #787 (G)
#1 Accumulate Max Reps of Bar Muscle-up in 5 sets
#2 E2MOM 8 min.
20-30 Pistol
#3 EMOM 8 min.
1' 10-20 sec. Toes to Bar
2' 10-20 sec. L-Sit Hold 

CrossFit

CrossFit - jest to system ćwiczeń o charakterze ogólnorozwojowym, opracowany w połowie lat 90. przez Amerykanina Grega Glassmana. Początkowo wykorzystywany do szkolenia kadetów policji w Kalifornii, później wdrożony w trening strażaków i żołnierzy amerykańskich. Ze względu na wyniki stał się również elementem procesu treningowego wielu dyscyplin sportu, a w ostatnich latach zyskuje na coraz większej popularności także wśród osób trenujących rekreacyjnie. Ten typ treningu oprócz ruchów funkcjonalnych charakteryzuje duża intensywność i ciągła zmienność. 

Fizjoterapia funkcjonalna

CrossFit Z16 Lublin

Diagnostyka funkcjonalna daje możliwość kompleksowej oceny struktury i funkcji narządu ruchu. Na podstawie wywiadu i zgłaszanych ewentualnych dolegliwości badanie kierunkowane jest na specjalistyczne testy funkcjonalne indywidualnie dobrane pod kątem identyfikacji przyczyny dysfunkcji. Przeprowadzenie diagnostyki narządu ruchu daje kilka możliwości: wprowadzenie modyfikacji w treningu lub czynnościach dnia codziennego, dodanie do podstawowego treningu specjalistycznych ćwiczeń korygujących, wdrożenie indywidualnej terapii z fizjoterapeutą ukierunkowanej na szybki powrót do pełnej sprawności fizycznej. 

Żywienie

CrossFit Z16 Lublin

Odpowiednio zaplanowana strategia żywieniowo - suplementacyjna jest nieodłącznym elementem przygotowania motorycznego.  Dieta wsparta programem suplementacyjnym pozwala istotnie  wspomagać efekty treningowe. Dzięki  odpowiedniej podaży węglowodanów, tłuszczów, białek oraz oraz witamin i składników mineralnych, wspomagane są procesy generowania energii podczas wysiłku oraz optymalizowane procesy restytucji powysiłkowej - resynteza substratów energetycznych i odbudowa uszkodzonych mięśni szkieletowych. 

Początek strony